Обговорення основних положень доповіді про нову школу Міністра освіти і науки України Лілії Гриневич – головний лейтмотив аналітико-плануючої педагогічної ради, яка відбулася в Миколаївському економічному ліцеї №1 30 серпня 2016 року. Педагогічний колектив ліцею підсумував роботу закладу на шляху розв’язання проблемної теми на ІІІ етапі та накреслив завдання, прийняв план на орієнтацію на розв’язання визначених проблем на новий 2016-2017 навчальний рік (ІV етапі вирішення проблемної теми).
Директор ліцею Л.В. Шалар підкреслила, що відповідно до плану роботи, в закладі здійснені всі заплановані заходи. Проведену роботу узагальнено в методичних брошурах адміністрації, учителів ліцею. Лариса Володимирівна зосередила увагу педагогічного колективу на основних положеннях доповіді Лілії Гриневич, Міністра освіти і науки України. Кожен із присутніх вчителів зрозумів, що ми маємо запустити багато процесів одночасно: зупинити падіння якості та доступності освіти і орієнтувати її зміст на компетентності, «перенавчити» вчителів, змінити структуру школи, забезпечити ці перетворення ресурсами. При цьому - зберегти все найкраще, що є в українській школі.
Виступи на педагогічній раді заступників директора: Распітіної З.Д., Дзьоби Н.В., Хлистової О.Р.; керівника методичного об’єднання Роман А.О., вчителів Шовкун Н.В., Тіщенко Т.В. визначили шляхи покращення результативності навчально-виховного процесу, відслідкували актуальні проблеми в методиці викладання предметів та їх вплив на якість знань учнів, зазначили рівень впливу засобів інформаційно-комунікаційних технологій на формування творчих обдарувань ліцеїстів та ефективну організацію діяльності на уроці учнів різних рівнів.
Підсумовуючи роботу педагогічної ради, директор ліцею Лариса Володимирівна Шалар підкреслила, що є чим пишатися, вже багато зроблено на шляху до якісно нової освіти, проте ще існує цілий пласт невирішених проблем, низка нових освітянських завдань.
Засідання педагогічної ради дало змогу кожному вчителю ліцею знайти своє місце у вирішенні важливих освітніх завдань.