Радість пізнання

2017-03-27

Навчальна діяльність у кінцевому
підсумку повинна не просто дати
людині суму знань, умінь та навичок,
а сформувати компетенції.
Засідання круглого столу в Миколаївському економічному ліцеї №1, яке відбулося 27.03.2017, зацікавило педагогічний, батьківський колективи своєю суттю «Роль контролю, оцінювання та стимулювання навчальної діяльності у підвищенні її результативності та розвитку творчої активності учнів». Питання до розгляду були необхідними для визначення підходів, що в певній мірі реалізовані в «Критеріях оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти», в яких відзначається: реформування загальної середньої освіти відповідно до Закону України «Про загальну середню освіту» передбачає реалізацію принципів гуманізації, демократизації освіти, метедоологічну переорієнтацію процесу навчання на розвиток особистості учня, формування його основних компетенцій.
Засідання круглого столу передбачало реалізацію мети:
- з’ясувати, як впливають умови уроку на створення комфортних умов для самореалізації та самовдосконалення особистості учня й забезпечення якості освітньої діяльності кожного учасника навчально-виховного процесу. Для залучення педагогічного колективу до активного обговорення запропоновано проблемне питання: Що є оціночною метою навчальної діяльності учнів? Учителі ліцею з високим рівнем зацікавленості запропонували власне бачення в розкритті проблеми.
Заступник директора з навчально-виховної роботи Распітіна З.Д. запропонувала методичне обрамлення ролі контролю, оцінювання, стимулювання навчальної діяльності у підвищенні її результативності та розвитку творчої активності, посилаючись на нормативні документи, праці визначного педагога В.О. Сухомлинського. Психологічне підґрунтя контролю, оцінювання та стимулювання розкрила практичний психолог Кіченко Ю.А.
Учитель англійської мови Шовкун Н.В. підкреслила велику роль любові і поваги до дитини в органічному поєднанні з вимогливістю до неї у процесі контролю та оцінювання знань. Про обов’язкове здійснення індивідуального підходу до ліцеїстів у процесі контролю, стимулювання навчальної діяльності, дотримання принципу об’єктивності оцінювання говорили вчителі Казюк П.В., Савова А.П. У процесі обговорення були визначенні причини формалізму в здійсненні контролю за навчальною діяльністю. Учителі ліцею Мартинюк В.Б., Валухов В.В. підкреслили велику роль і значення почуття відповідальності вчителя за виставлення оцінювання з метою уникнення формалізму. Учитель Дудник В.В. запропонувала своє міркування щодо дієвості оцінювання вчителя як мотиву у навчанні. Без застосування методів та форм контролю на уроці втрачається результативність та творча активність учнів. Про це переконливо говорила вчитель Мельничук О.С.
На засіданні круглого столу були прийняті рекомендації, які допоможуть вирішити головні завдання 2016-2017 н.р.: забезпечення високої якості освіти та виховання.

/Files/images/P-va2ZwA5K0.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 186

Новини

Опитування

Хто відвідував наш сайт?

Календар

Попередня Квітень 2024 Наступна
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930