2014-02-21
- пошук та розкриття нових юних талантів;
- підвищення ролі колективу у саморозвитку та самореалізації кожного учня;
- співпраця всіх ланок виховного процесу (батьки – діти – учителі).
- сприяти зростанню престижного звання ліцеїст його ролі і статусу як компетентної особистості;
- поповнення інформаційно – аналітичного банку даних авторських розробок;
- популяризація та пропаганда загальноприйнятих норм етикету в суспільстві.
Джентльмен року 2014
Квітень 2024 | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
П | В | С | Ч | П | С | Н |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |